torsdag 16 juli 2015

Nu börjar sommarlovet på riktigt!
Alla måsten är avklarade!

Äntligen! Inga måsten kvar den här sommaren.
Betydligt längre semester än skomakaren som tog ledigt mellan Hägg och Syrén. 46 långa goa dagar helt fritt
Titta en hund! Och en Volvo PV!
Bara ligga på rygg och se på molngubbar är också semester
Vår och försommar är för min del fylld med en massa måsten.
Inte direkt otrevliga men de låser ändå upp en.
I maj har vi alla tentor som ska bli klara och avslutar med min födelsedag den 30:e.
Midsommarafton vill jag gärna fira hemma hos mor och far på landet. Vi har så trevliga traditioner.
I juli fyller Martin år den 14:e. Självklart vill han fira det med sina föräldrar precis som jag gärna firar min födelsedag med de mina om jag kan.
Idag den 15:e juli och fram till sista augusti är almanackan tom.
Vi kan göra precis vad vi vill. Det som faller oss in för stunden.
Underbart. 
Eller varför inte "göra en Gessle". Gå och fiska.

1 kommentar: