måndag 6 maj 2013

-Den blomstertid nu kommer..

Samma känsla som varje skolavslutningsdag; -Ett oändligt lång lov fyllt av möjligheter!
-Lite tidigt? Inte för den disciplinerade. Andra får vänta till 8 juni.
Var hos min handledare med uppsatsen idag och han skulle komma med kritik innan bedömningen.
Han sa; Här behöver du lägga till en källa och även där annars är det bra och kommer att ge dig ett bra betyg. Så nu har jag gjort det och skickat in uppsatsen.
Jaja lite mallig kan jag väl få vara. När andra har festat skallen i trasor har Emha pluggat.
Ska bli 15-20 grader varmt i morgon och tio dar framåt så jag tycker det känns som en belöning på nå´t sätt.
I morgon åker jag till Hjo och Grönsköpings marknad - det är vår "stora hemvändardagen" sen får jag se vad jag hittar på. Är inte långt till Mölndal och lägenheten om det är kul här. Inte är det mycket längre till Lysekil, Smögen och Marstrand. Hjo ligger förbannat centralt egentligen. Tylösand ligger heller inte så långt bort. Inte när man har egen bil i alla fall. Kollektivtrafik finns ju också men då blir allt långt bort. Hjo-Mölndal tar dubbelt så lång tid som med bil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar