söndag 22 februari 2015

Att miljöförstöring kan se så bra ut

Min första tanke var hjälp hur kan man svina ner såhär! Men det är ju vackert i Buffans tappning
En korv till köttätande växter kostar inträdet


Another side of Sweden II heter Buffans fotoutställning.
I all miljöförstöring har hon lyckats se skönhetsvärden.
Det första jag såg när jag tittade på bilderna var hur många kg bly, sot, kadmium och annat ohälsosamt som vräkts ut i naturen.
Men så fort jag stängt av kemisten i mig så såg även jag skönhetsvärden.
Som om inte Buffans bilder var nog finns även Em representerad.
Skrotupplaget förlåt konsthallen hittar ni här
Att detta är Buffans del av utställningen framgår tydligt på den här bilden.
Den är ju radioaktiv precis som hon
De här bilderna förgyller övervåningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar