måndag 1 juli 2013

-Galet glad!

Jag har vunnit första pris.
Vet inte om jag får säga i vad än. Men se säga något det måste jag. Vore inte västgöte annars, sa i veta. Ha men!
Ikväll klockan 21.00 GST- Grönköping Sommartid- är det prisutdelning. Är lite orolig bara. Second Life har bråkat med mig hela morgonen. Nej det är inte mitt fel eller min dators fel. Har kollat kraschloggen det är "Externt Server Fel".
Jag har alltid gillat att ta bilder. En av fördelarna med att vara "söt lillasyster" och att ha två äldre tekniknördiga bröder är att bra grejor vandrar rätt snabbt neråt i näringskedjan. När min äldsta bror hittat en kamera som är bättre än den han har får mellanbrorsan ta över hans och jag får ta över mellanbrorsans gamla. Visst "Secondhand-Emha"-varning men resultatet var att jag redan som skolunge gick runt i skogen med en rätt hygglig systemkamera och tog naturbilder.
Tack alla som röstat på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar