torsdag 15 november 2012

Vad har du gjort ikväll Emha?
-Inget märkvärdigt bara dansat i Hyde Park

Det finns många ställen att dansa på i världen men töntarna på dansgolven är desamma överallt.
En utklädd till påfågel eller vad det nu skulle föreställa skickade ett IM; -Vill du dejta med mig -ja eller nej? Ja sa NEJ!
Kunde lika gärna varit bygdegården hemma på slätten; -Öh ska vi dansa eller..
Delar studentlägenhet med två andra tjejer.
De skulle ut ikväll men jag behövde plugga lite extra inför nästa tenta.
När de kom tillbaka frågade de vad jag hade gjort ikväll mer än pluggat.
-Bara dansat en stund i Hyde Park.
-I London? De såg ut som fågelholkar så jag fick ta mig en stund och förklara vad Second Life är.

1 kommentar:

  1. Många som funderat på "charmkurser" för herrar. Men ingen som orkat genomföra dem :)

    SvaraRadera